Nedar és un dels esports més complets que existeixen perquè s’exercita tot el cos sense (massa) esforç gràcies a la flotabilitat.

A l’aigua, et sents àgil i capaç de fer qualsevol exercici. A més, si es va amb regularitat a la piscina, els resultats en la salut s’observen en poc temps. Per fer exercici a l’aigua no cal estar en plena forma. Gràcies a la flotabilitat que s’aconsegueix en l’aigua un se sent lleuger i els diferents exercicis no costen tant. A més, la intensitat de l’entrenament es pot anar adaptant a poc a poc a mesura que es va guanyant resistència.

A l’aigua s’aconsegueix un ambient relaxat i es desconnecta del dia a dia i de l’estrès per la qual cosa és un treball complet per cos i ment. Quan es pensa a fer exercici a la piscina el primer que ve al cap és fer llargues piscines sense parar. Com més millor. Doncs hi ha moltes més opcions per gaudir dels beneficis de l’aigua quan es fa esport.

Vols saber quines activitats es poden fer en una piscina per posar-te en forma d’una manera diferent? Te les expliquem!

Natació.

És l’opció més clàssica i una de les més efectives. Braça, papallona… és un dels esports aeròbics més complets que es pot fer. A través de cada estil s’exercita un grup de músculs diferent. És important conèixer la tècnica exacta per evitar lesions i sobrecàrregues i aconseguir els majors resultats. Per millorar la sessió d’entrenament és recomanable anar combinant tots els estils. I si necessites millorar la tècnica, hi ha classes per a tots els nivells i totes les edats.

Aquaspinning.

Traslladar una sessió de spinning del gym a la piscina? Doncs sí, aquesta activitat aquàtica que s’ofereix en algunes piscines és una opció molt bona per a fer exercici d’una manera divertida i diferent. A més, en fer bicicleta a la piscina es fa molt més exercici perquè no se sent amb tanta intensitat la resistència.

Aquagym.

L’aquagym és la variant a la piscina d’una sessió d’aeròbic del gimnàs. Les sessions són amenes i solen adaptar-se per exercitar parts concretes del cos. La intensitat de les sessions varia d’una classe a una altra, però acostuma a ser apte per a totes les condicions físiques.

Salt.

Mai és massa tard per aprendre alguna cosa nova! El salt és una opció per fer exercici a la piscina. Es treballa la flexibilitat, l’equilibri i la coordinació. A més, sempre s’acompanya de treball a la piscina pel que és un exercici complet. Hi ha classes per a adults que volen iniciar-se en aquesta modalitat esportiva. T’atreveixes?

Natació sincronitzada.

És un esport que consisteix a fer una coreografia en una piscina, sincronitzats entre si i acompanyats amb música subaquàtica. Combina la natació amb la dansa i la gimnàstica. Treballa les habilitats físiques d’una persona nedadora, jugadora de waterpolo i ballarina: força, resistència, flexibilitat i velocitat, entre altres. Si vols practicar aquest esport olímpic, truca al 663019914 i t’informarem.

Esports d’equip a l’aigua.

El waterpolo o el voleibol a l’aigua són esports que es practiquen en equip. Aquests esports solen implicar un treball físic intens si es volen fer bé. No obstant això, es poden practicar a manera de diversió de forma més light. Això sí, els beneficis s’aconsegueixen igualment, així que aprofita i apunta’t.

Estàs motivat/ada per posar-te en forma? Tira’t a la piscina!

[Total:0    Promedio:0/5]

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *